برندهای مطرح مبلمان ایرانی

چیدوپلاس 07 مرداد 1399 ،

اکثر ما هر روز بعد از یک روز خستگی و مشغله کاری برای استراحت به مبلمان منزل پناه میبریم و روی آن لم میدهیم، قهوه ای می نوشیم یا یک برنامه از تلویزیون میبینیم، راحتی و کیفیت مبلمان از این نظر برای ما مهم است که توانایی ذهن و بدن را در یک عصر دلپذیر به همراه خانواده بازیابی کنیم. همچنین از لحاظ معیارهای زیبایی در فضای داخلی، انتخاب و خرید یک مبلمان زیبا و چیدمان درست و اصولی آن از حساس ترین اتفاقات دکوراسیون و بسیار مهم و زمان بر است. برای خرید مبلمان باید تناسبات فضا و ابعاد محیط خود را در نظر بگیریم و باتوجه به نیاز خود و نوع استفاده نسبت به خرید اقدام کنیم.

مبلمان منزل متناسب با نیاز مشتری طراحی و تولید می شوند و  بازه ی قیمتی متفاوتی بسته به نوع متریال و برند خود دارند. شما با دانستن اصول دکوراسیون داخلی و در نظر گرفتن نیازهایتان و همچنین شناخت کافی از برند های مطرح مبلمان داخلی ایرانی به راحتی میتوانید برای خرید اقدام کنید. اگر از آن دست انسان های نکته بین هستید و میخواهید از یک دست مبلمان اصیل و زیبا برای مدت طولانی استفاده کنید با ما همراه باشید تا برندهای مطرح  و باکیفیت ایرانی را بهتر بشناسید:

مبلمان مبلیران

مبلیران از برترین تولیدکنندگان صنعت مبلمان با بیش از نیم قرن تجربه در ایران است. مبل های زیبای این برند علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا، خدمات تعمیرات نیز دارند. این برند با سابقه ی کاری درخشان محصولاتی با بدنه محکم، تنوع رنگ، پارچه با دوام و کیفیت ساخت بالا تولید می کند. تولیدات مبلیران شامل مبلمان و سرویس خواب، میز پذیرایی و میز جلو مبلی و .. مطابق با هر میل و سلیقه ای با دوسال خدمات پس از فروش است. از پرفروش ترین و مشهورترین تولیدات مبلیران، مبلمان راحتی آن است، همچنین پارچه های چرمی و مبل براق چستر در انواع کلاسیک و مدرن مطابق با هر نوع دکوراسیونی از دیگر محصولات این برند هستند.

برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان

مبلمان کمجاچوب

از کارخانه های بنام تولید مبل با شعب متعدد در ایران است که متناسب با سلیقه و نیاز مشتری تولیدات چوبی فراوانی با حمل و نصب رایگان دارد. مبلمان تخت خواب شو از پرفروش ترین های این برند است. میز های جلو مبلی، تزئینات چوبی، مبلمان استیل و راحتی با پیشرفته ترین ماشین آلات و طراحی مهندسان دکوراسیون داخلی تولید شده اند. بهترین و به روز ترین متریال و یراق آلات ایتالیایی و آلمانی و رنگ های زنده ی محصولات کمجا چوب از فاکتور های قابل ملاحظه برای خرید از این برند است.

برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان

مبلمان چوب و هنر

شرکت چوب و هنر از برند های مطرح صنعت مبلمان ایرانی اصیل است که زیبایی ماندگار و پارچه های خاص و زیبا از ویژگی محصولاتش است. ابعاد، اندازه های متناسب مبلمان، ارتفاع اصولی پایه ها و دسته ها همگی امتیازات ویژه ی این برند هستند. همچنین دوخت تمیز، رعایت استاندارد های آرگونومی در این برند با فوم های مرغوب و زیر سازی منحصر بفرد امضای این برند با کیفیت ایرانی هستند. با خرید از مبلمان چوب و هنر پشیمان نخواهید شد، چرا که مبلمان این برند در عین مینیمال بودن بسیار شکیل هستند و در حقیقت چوب را با هنر به بهترین شکل ترکیب کرده اند.

برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان

مبلمان فیلون

برند نام آشنای مبلمان ایرانی فیلون است که محصولاتی از قبیل سرویس خواب، بوفه و ویترین ست با مبلمان و … تولید میکند. میتوانید عکس منزل خود را برای کارشناسان فیلون بفرستید تا مبل متناسب با فضای شما انتخاب شود، همچنین می توانید از خدمات مشاوره آنلاین آنها نیز استفاده کنید و از سفارش خود مطمئن شوید. مجموعه ای بی نظیر از طراحی خلاقانه، بازی با فرم و متریال های متفاوت چوب و پارچه باعث خلق آثار مینیمال و زیبا در مبلمان فیلون شده است. اگر شما به دنبال داشتن مبل های زیبا با خطوط منحنی و متفاوت در خانه ی خود هستید، مبل فیلون را انتخاب کنید تا دکوراسیونی جالب و زیبا داشته باشید.

برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان

مبلمان رست

رست از شرکتهای جدید تولید مبلمان در یک دهه ی اخیر است که به علت طراحی متفاوت و جالب خود شهرت زیادی پیدا کرده و پیشرفت زیادی در زمینه تولیدات مبل مطابق با سلیقه ی ایرانی خصوصا نسل جوان داشته است. مبلمان رست مجموعه ای بی نظیر از تنوع رنگ و پارچه با چوب های ماندگار و محکم است که همواره رنگ طبیعی چوب را جهت ایجاد آرامش و تبادل انرژی در فضا به شما پیشنهاد می کند. مبلمان رست از دسته طراحی هایی هستند که درکمال سادگی حرف بسیاری برای گفتن دارد.

persian furniture 4
برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان

مبلمان سلامی

مبلمان سلامی از تولید کنندگان محبوب مبلمان در ایران است و لوکس ترین و مجلل ترین انواع مبلمان دست ساز را می توانید در مجموعه محصولات این برند با کیفیت ایرانی پیدا کنید. این برند در زمینه مبلمان استیل، راحتی و تولیدات سرویس خواب فعالیت میکند و محصولات آن برای دکوراسیون های کلاسیک بسیار مناسب اند. چوب مورد استفاده در مبل های برند سلامی چوب مقاوم راش است و از پارچه های ترک و ایتالیایی برای مبل ها و کوسن ها استفاده میکنند. مبلمان سلامی سه سال ضمانت پس از فروش دارد و تولیدات مبل استیل، آوانگارد، راحتی و کلاسیک از تولیدات این برند هستند که پس از سالها تجربه با استفاده از ترکیب هنر و تکنولوژی خلق شده و از تکنیک های جدید رنگ آمیزی در آنها استفاده شده است. اگر اکسسوری های چوبی خاص نظر شما را جلب میکند، مبلمان سلامی جلوه ی تمام عیار هنر منبت کاری در مبلمان هستند.

برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان

مبلمان الدرادو

الدورادو از برند های بنام و پیشتاز در تولیدات صنعت مبلمان است. ابعاد مبلمان تولیدی این برند همه متناسب با نیاز مشتری، نوع استفاده و ابعاد منزل قابل تغییر هستند. کیفیت دوخت بی نظیری دارند و مرغوب ترنین مواد اولیه و دستگاه های جدید طراحی مطابق با استاندارد های جهانی در تولیدات این برند استفاده شده اند. اهمیت طراحی مدرن و مینیمال، رنگ بندی خاص و شعب زیاد و در دسترس از ویژگی های مثبت انتخاب این برند هستند.

برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان
برندهای مطرح مبلمان

مبل ها از ملزومات اولیه در هر خانه اند که راحتی، زیبایی و کیفیت آن بسیار مهم است و در عین حال تغییر بزرگی در دکوراسیون ایجاد میکنند، با انتخاب کالای باکیفیت ایرانی علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی، می توانیم برای سالها از خدمات پس از فروش آنها برای سالم نگه داشتن مبلمان خود استفاده کنیم.

 



دیدگاه کاربران

  1. میرزائی در

    مبلمان چوب سنگ که صنعتی ترین واحد تولید مبلمان کشور هست و در تمام ایران شعبه و نماینده داره و کلی جوایز بین المللی توی طراحی داره رو فراموش کردید توی لیست بیارید

چیدوپلاسی عزیز دیدگاه خود را بنویسید

<