قشنگ ترین مبلی که می تونم برای خونه ام بخرم! ( آشنایی با جدیدترین مدل مبل )

چیدوپلاس 30 تیر 1399

آیا با جدیدترین مدل مبل و همینطور جدیدترین رنگ مبل راحتی آشنا هستید؟ به جرات می توان گفت خرید مبلمان یکی از مهمترین خرید ها در بین وسایل خانه و به نوعی تعیین کننده سبک چیدمان و دکوراسیون منزل شما است. خرید مبلمان در دنیایی از سبک ها، رنگ ها و پارچه ها ممکن است کار سختی باشد اما با توجه به نکاتی می توانید این پروسه را آسان نمایید. متراژ و فضای منزل شما در تعیین سبک و تعداد مبل ها تاثیر گذار است، پس علاوه بر علاقه خود، باید متراژ خانه تان را هم در نظر بگیرید. همچنین مبلمان شما باید در تناسب با رنگ دیوار ها و نوع کفپوش انتخاب شود بنابراین خرید فرش، پرده و وسایل دیگر پس از خرید مبلمان انجام می گیرد. دانستن اینکه جدیدترین مدل مبل و جدیدترین رنگ مبل راحتی چیست، می تواند در تصمیم گیری شما هنگام خرید مبلمان تاثیر زیادی داشته باشد.

نظرسنجی های جدید در صنعت مبلمان نشان می دهد که مبلمان راحتی در صدر جدول محبوبیت قرار دارد و کاناپه های وسوسه انگیز راحتی اولویت اول در انتخاب نسل جوان هستند. دیگر مبلمان سلطنتی کلاسیک در طراحی مبلمان اولویت اول را ندارد چرا که وجود راحتی و آرامش بسیار مهم تر از قبل است و سازندگان سعی دارند با طراحی اشکال متنوع و به کارگیری رنگ های شاد، مبلمان متمایز و زیباتری تولید کرده و هر چه بیشتر رضایت مشتریان را جلب کنند. زمانی که در مورد جدیدترین مدل مبل و به روز ترین طرح ها و رنگ های مبلمان اطلاعات داشته باشیم دیگر لازم نیست نگران انتخاب مبلمان متناسب برای منزل مان باشیم. با ما همراه باشد و جدیدترین مدل مبل و جدیدترین رنگ مبل راحتی را بشناسید.

چه مبلی برای خانه ام بخرم؟

هر سال مدل های جدیدی از مبل ها به بازار می آیند. بعضی از آنها تنها یک سال مد روز هستند و با آمدن سال جدید دیگر از مد می افتند و کسی به سراغ آنها نمی رود. اما بعضی از مدل های مبلمان برای سال ها محبوب و پر طرفدار باقی می مانند. در هنگام خرید مبلمان خوب است که جدیدترین مدل مبل و جدیدترین رنگ مبل راحتی را جستجو کنید اما در نهایت پیشنهاد می شود که مبلی را بخرید که خیلی زود از مد نیوفتد. مبلی که همیشه روی مد است، حتما دارای سادگی خاصی است که آن را برای همه زمان ها زیبا و دوست داشتنی می کند.

نکته دیگری که در هنگام خرید مبل برای خانه باید به آن اهمیت داده شود، موضوع رنگ آن است. در هنگام خرید تنها به جدیدترین رنگ مبل راحتی توجه نکنید و به تناسب آن با دیگر بخش های خانه و تم رنگی چیدمان خود نیز توجه داشته باشید. برای مثال ممکن است جدیدترین رنگ مبل راحتی بنفش باشد، اما تم رنگی چیدمان خانه شما سبز باشد. در این صورت با خرید مبل بنفش رنگ لازم است که رنگ دیگر وسایل را هم عوض کنید که این کار قطعا با هزینه های زیادی برای شما همراه خواهد بود. در مورد رنگ مبل نیز به مانند مدل آن باید گفت که بعضی از رنگ ها برای همیشه زیبا و دیدنی هستند. مثلا رنگ کرم همیشه روی مد بوده و زیبایی آن منحصر به فرد است.

بهترین انتخاب ها برای مبلمان

جدا از بحث جدیدترین مدل مبل و جدیدترین رنگ مبل راحتی که به سرعت تغییر می کند، می توان انتخاب هایی را در مبلمان داشت که هم جدید و به روز باشند و هم نگران از مد افتادن آنها نبود. در ادامه پیشنهاد هایی برای انتخاب مبلمان ارائه می گردد. این پیشنهاد ها نه تنها درباره رنگ و طرح مبل ها که به اکسسوری های مبلمان نیز مربوط می شوند. با در نظر گرفتن این ایده ها و پیشنهاد ها می توانید جدیدترین مدل مبل را نخرید اما مبلی را تهیه کنید که زیبا و چشم نواز باشد.

مبل چستر؛ مبلی برای همه زمان ها

در سال 2020 جدیدترین مدل مبل که جزو ترند های برتر نیز به شمار می رفت، مبل چستر بود. اما استقبال بی نظیر از این محصول در طول سال ها در عرصه مبلمان خانگی موجب افزایش کیفیت و ایجاد مدل های متنوع تر این محصول زیبا شده است. می توان گفت که مبل چستر مبلی برای تمام زمان ها است و تقریبا همیشه روی مد بوده است. خصوصیت اصلی مبل چستر دکمه کاری های لوزی و هندسی، لبه های گرد و پشتی یکدست است. می توان گفت مبل چستر مبلی نیمه استیل و نیمه راحتی است و کمتر کسی پیدا می شود که با نشستن بر آن احساس راحتی نکند. مبل چستر، مبلی لوکس برای تمامی سلیقه ها و یک محصول چشم نواز و خاص است، اگر مایلید از مبل چستر در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید این مطلب می تواند ایده های خوبی یه شما بدهد. مزیت دیگر مبل چستر آن است که هم در دکوراسیون خانه ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد و هم در محیط های اداری به خوبی خود نمایی می کند. با خرید مبل چستر ممکن است که جدیدترین مدل مبل را نخریده باشید، اما صاحب مبلی هستید که زیبا، متفاوت و خاص است. رنگ های قهوه ای سوخته، شتری، عسلی، زرشکی و حتی سبز تیره برای مبل چستر عالی خواهد بود.

مبل راحتی ساده، زیبا و همه پسند

اگر به دنبال جدیدترین مدل مبل هستید و از طرفی می خواهید این مبل هیچ وقت از مد نیوفتد و سال ها از آن استفاده کنید، مبل راحتی ساده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مدل مبل راحتی که هم ساده است و هم جمع و جور می تواند زیبایی بخش نشیمن یا سالن پذیرایی شما باشد. انتخاب پارچه ای ساده یا طرح دار برای این مبل در جلوه و زیبایی هر چه بیشتر آن تاثیر گذار است. همیشه گفته اند که زیبایی در سادگی است، این جمله می تواند در تمامی اوقات و در مورد خیلی از بخش های دکوراسیون داخلی صدق کند.

مبل کلاسیک مدل فرانسوی، روح کلاسیک در یک مبل دلنشین

اگر طرفدار مبل های کلاسیک هستید و به این سبک از دکوراسیون علاقه دارید، باید گفت که مبل های استیل و کلاسیک مدل فرانسوی با سادگی جذاب و زیبایی که دارند می توانند یک انتخاب خوب برای خانه شما به شمار روند. همانطور که گفته شد دیگر دوره مبل های استیل حجیم و پر زرق و برق به پایان رسیده و جوان تر ها همیشه به دنبال جدیدترین مدل مبل ها هستند و این مبل های قدیمی را دوست ندارند. مبل کلاسیک مدل فرانسوی هم ویژگی های سبک کلاسیک را در خود دارد و هم از سادگی دلنشینی برخوردار است. استفاده از رنگ های روشن و ملیح در این مبل ها می تواند عالی ترین انتخاب باشد.

مبلمان تخت خواب شو

به دلیل آنکه امروزه خیلی ها مجبور به زندگی در خانه های کوچک هستند و همینطور به خاطر تغییر سبک خانه ها و شیوه های جدید زندگی، نوع جدیدی از کاناپه ها با قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب بوجود آمده است که خیلی ها برای راحتی بیشتر استفاده از آنها را ترجیح می دهند. در واقع می توان گفت که در لیست جدیدترین مدل مبل ها، مبل تخت خواب شو در بالای لیست قرار می گیرد. این مبل ها اگر به رنگ درستی انتخاب شوند و در جای درستی از خانه قرار گیرند، می توانند هم به زیبای دکوراسیون کمک کنند و هم وسیله ای کاربردی در خانه باشند. با وجود این مبل های تخت خواب شو هم خودتان می توانید بر روی آنها بخوابید و هم مهمانانی که شب را در خانه شما می گذرانند، می توانند بر روی آنها استراحت کنند.

چوب و حصیر های جذاب

مبلمان پایه چوبی بیشتر از هر چیزی در خانه خود نمایی می کند. در این بین حصیر به عنوان متریال زیبای بوهو پا به دنیای مبلمان گذاشته و مبلمان متفاوتی بر گرفته از دل طبیعت با بدنه و پایه هایی با پوشش حصیری طراحی شده که مورد محبوبیت مردم قرار گرفته است. در ترکیب با متریال حصیری مخمل و پارچه های براق مناسب نیستند و از رنگ های تند و قوی در آنها استفاده نمی شود و رنگ پارچه مبل در پالت رنگ های خنثی تا گرم انتخاب می گردد.

جدیدترین مدل مبل چه مدلی است؟

می توان گفت که جدیدترین مدل مبل که در بازار موجود است، مبل های ال هستند که با زیبایی و سادگی شان انتخاب های جذابی برای خانه ها محسوب می شوند. به غیر از آنها مبل های تخت خواب شو نیز می توانند در گروه جدیدترین مدل مبل ها به شمار روند. همچنین پارچه هایی به نام پارچه «تدی» یکی از جدید ترین مدل پارچه ها برای مبل ها هستند که در مبلمان راحتی مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه ها نرم و گرم هستند و بافت خاصی دارند.

جدیدترین رنگ مبل راحتی

در مورد جدیدترین رنگ مبل راحتی باید گفت که رنگ های گروه خاکستری و طوسی امروزه جزو پر طرفدار ترین رنگ ها به شمار می روند. البته برای کسانی که در دکوراسیون خانه و یا وسایل شخصی شان از رنگ سال پیروی می کنند، جدیدترین رنگ مبل راحتی می تواند رنگ مشخص شده برای آن سال باشد. برای مثال در سال 2023 رنگ سال سرخابی- قرمز است که می تواند در دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار گیرد. اما به طور کلی رنگ هایی مانند کرم، نسکافه ای و یا بنفش تیره همیشه جزو محبوب ترین رنگ ها بوده اند و در واقع همیشه روی مد هستند.

جدیدترین مدل مبل دارای چه پارچه ای است؟

تعدادی از پارچه ها را می توان همیشه و هر زمان برای روکش مبل ها استفاده نمود. فرقی نمی کند که شما جدیدترین مدل مبل را در خانه دارید یا اینکه مبل تان همان مبل قدیمی است. پارچه هایی مثل کتان، مخمل، کبریتی، مازراتی، نانو، جیر، ریون و غیره همواره برای مبل ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان پارچه های تدی، نانو و مازراتی بیشترین کاربرد را دارند. در ادامه به معرفی تعدادی از پارچه های مبل می پردازیم.

  • پارچه مخمل در اوج قدرت: با گذشت سال ها بار دیگر مخمل از پارچه های محبوب و پر قدرت سال شده است. در طراحی های جدید رنگ های سبز خزه ای، آبی کلاسیک، صورتی مایل به قرمز و خاکی به طور چشمگیری افزایش یافته و استفاده از این رنگ ها با پارچه مخمل باعث درخشش و زیبایی بی نظیری در منزل تان خواهد شد و با فناوری شستشوی آسان از هر زمان دیگری کاربردی تر است.
  • پارچه مازراتی: پارچه مازراتی نوعی پارچه کرپ است که هم در دوخت لباس و هم به عنوان پارچه روکش مبل مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع رنگی موجود در این پارچه ها باعث می شود که شما هر زمان که بخواهید بتوانید پارچه مبل خود را عوض کرده و جدیدترین رنگ مبل راحتی را در خانه داشته باشید.
  • پارچه کبریتی: پارچه های کبریتی با بفت زیبا و دوست داشتنی شان می توانند گزینه خوبی برای روکش مبل به حساب آیند. این پارچه ها هم در مبل های راحتی و هم در مبل های کلاسیک چوبی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • پارچه تدی: جدیدترین مدل مبل های راحتی با پارچه تدی ساخته می شوند که جنس خاص و جذابی دارد. در واقع این نام از نام یک خرس کارتونی گرفته شده که شخصیت جذاب و دوست داشتنی دارد. پارچه های تدی نرم و کمی پشمالو هستند.
  • چرم های ماندگار: از معدود پارچه های اصیل که هیچوقت قدیمی نمی شود و پر قدرت بر جای مانده، مبل های چرمی کلاسیک هستند و فوق العاده راحت و در ابعاد بزرگ طراحی می شوند. این نوع مبلمان معمولا بصورت تکی و سه نفره مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از میز های چوبی ترکیب فوق العاده زیبایی دارند.

چه چیز هایی باعث زیبا تر شدن مبلمان می شود؟

در واقع اینکه شما جدیدترین مدل مبل سال را انتخاب کنید یا جدیدترین رنگ مبل راحتی را داشته باشید کافی نیست و باید به فکر این باشد که چطور می توانید مبلمان خود را زیبا تر و جذاب تر نمایید. این کار با توجه به اکسسوری ها، انتخاب رنگ های خاص و حتی نحوه چیدمان مبل ها انجام می گیرد. در ادامه به طور مفصل در این باره صحبت خواهیم کرد.

انتخاب رنگ های شجاعانه

ترند اصلی مبلمان در رنگ سال ۲۰۲۰ آبی کلاسیک، سبز تیره، بنفش و صورتی تند بود، امسال نیز رنگ سرخابی- قرمز ترند سال است. با کاربرد این رنگ ها می توانید مبلی متفاوت و خاص داشته باشید. همچنین استفاده از رنگ خردلی تند و قوی باعث برجسته سازی مبلمان می شود که با رنگ های خنثی مثل طوسی به فضا عمق می بخشد و خانه ای شیک، با وقار و آرامش بخش را بوجود می آورد. باید گفت که همیشه به دنبال جدیدترین رنگ مبل راحتی نباشید، گاهی کافی است با یک انتخاب جسورانه مرز ها را بشکنید و تغییرات خوبی را در دکوراسیون به وجود آورید.

استفاده از کوسن های رنگی

در گذشته استفاده از کوسن تنها در سطح تناسب رنگی و راحتی هنگام نشستن بود اما امروزه کوسن های رنگی یک تنه نقش جدیدی را در مبلمان بازی می کنند و فضا را در اوج گرمی و آرامش به دست می گیرند. هر چند مانند سال های قبل پرکردن مبلمان با کوسن و استفاده از تعداد زیادی بالشتک برای زیبا سازی محیط مناسب نیست و تنها به چند عدد کوسن زیبا برای روی مبل ها نیاز دارید، اما این کوسن های رنگی می توانند روح و زندگی را به خانه شما وارد کنند. تعداد کوسن ها را به گونه ای انتخاب کنید که تمرکز اصلی همچنان بر مبلمان باقی بماند.

مبلمانی با موج های خمیده

با بوجود آمدن جزییات در طراحی، خطوط منحنی بیشتری پا به عرصه مبلمان گذاشتند و خیلی چیز ها تغییر کرد. شکل پشتی و نشیمن مبل ها و همچنین نوع پایه ها همه متناسب با ایستایی لازم و در اوج راحتی طراحی شده اند. مبلمان خمیده یا موج دار و گرد فضا را پویا و خلاقانه تر نشان می دهد و شما می توانید از مبل خود به عنوان یک اکسسوری دکوراتیو استفاده کنید. زاویه های نرم و خمیده به جای قرار گیری دو مبل استیل سخت روبروی هم از تلاش های طراحان برای ایجاد فضای دلنشین و صمیمی است. مبلمان موج دار و نامتقارن از ترند های مطرح بوده که مورد استقبال بسیاری از دیزاینر ها و مردم قرار گرفته است.

ست کن و خاص باش

سِت در لغت به معنای یکدست و هماهنگ کردن است. اگر شما کلکسیونی از زیباترین وسایل خانگی شامل زیباترین پرده، نفیس ترین فرش و اکسسوری ها داشته باشید اما از اصول سِت کردن و هماهنگی اجزا آگاهی و اطلاع کافی نداشته باشید مسلماً چیدمان خانه شما چندان جذاب به نظر نخواهید رسید. با کمک مطالب زیر، می توانید شیوه ست کردن رنگ مبل مورد علاقه تان را با سایر وسایل یاد بگیرید:

توجه داشته باشید که اولین قدم برای انتخاب مبل در نظر گرفتن فضای خانه ی خودتان و سپس ترند های مطرح سال است. با انتخاب درست و اصولی میتوانید دکوراسیون منزل را به طور کلی تغییر بدید و تنوع بزرگی در محیط ایجاد کنید.

جدیدترین مدل مبل
جدیدترین مدل مبل
جدیدترین مدل مبل
جدیدترین مدل مبل
جدیدترین مدل مبل
جدیدترین مدل مبل
جدیدترین مدل مبل
جدیدترین مدل مبل
جدیدترین مدل مبل


چیدوپلاسی عزیز دیدگاه خود را بنویسید

<