زیباترین و متنوع ترین انواع میز جلو مبلی متناسب با دکوراسیون منزل شما

میز جلو مبلی یک میز نسبتا کوتاه و کشیده است که بخشی از مجموعه مبلمان محسوب می شود و وجودش به اندازه دیگر وسایل مربوط به مبلمان ضروری است. اگر مبلمان بدون میز جلو مبلی یا وسط مبلی چیدمان شود هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی دچار مشکل می شود. از میز جلو مبلی برای قرار دادن وسایل پذیرایی، مجله های در حال خواندن و بقیه چیزهایی که حین نشستن در اتاق نشیمن به آنها نیاز دارید، استفاده می شود. میز جلو مبلی نباید خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد. میزهایی که به صورت آماده در بازار موجود هستند اندازه ای استاندارد دارند. اما اگر خودتان قصد سفارش میز جلو مبلی یا وسط مبلی با اندازه های دلخواه تان را دارید، باید بدانید کوتاه و بلند یا کوچک و بزرگ تر بودن از حد استاندارد ظاهر مطلوبی برای میز شما نخواهد داشت. میز جلو مبلی باید هم جنس مبلمان و همینطور از نظر بصری با دیگر اجزاء مبلمان هماهنگی داشته باشد. البته برای انتخاب آن باید موارد دیگری را نیز در نظر گرفت. مواردی که در انتخاب میز جلو مبلی باید به آنها توجه نمود از قرار زیر است:

  • میزان بودجه شما و مبلغی که می خواهید صرف این کار کنید.
  • فرم فضای داخلی خانه. بزرگ یا کوچک بودن فضای خانه، باریک یا پهن بودن سالن و …
  • تعداد مبل ها ( ست یا نیم ست)
  • سبک دکوراسیون و مبلمان (سنتی یا مدرن بودن)
  • رنگ دکوراسیون و مبلمان
  • داشتن یا نداشتن کودک در خانه (اگر در خانه کودک دارید بهتر است از میزهایی استفاده کنید که گوشه نداشته باشند. میزهای گرد یا بیضی برای شما مناسب تر هستند)

انواع میزهای جلو مبلی و آشنایی با آنها

امروزه تنوع وسایلی که مربوط به دکوراسیون داخلی و منزل هستند، بسیار بالاست به طوری که هر سلیقه ای را پوشش می دهد. پس برای انتخاب نوع میز جلو مبلی یا وسط مبلی متناسب با دکوراسیون منزل خود جای نگرانی وجود ندارد.

میز جلو مبلی کلاسیک در خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی، میز جلو مبلی یا وسط مبلی نیز باید با طرح های کلاسیک و سنتی انتخاب شوند. در اکثر موارد جنس این میزها از چوب بوده و دارای تزیینات منبت کاری و خراطی شده هستند. با اینکه دوام چوب بالاست اما قیمت تمام شده این میزها هم به همان نسبت بالا خواهد بود. میزهای جلو مبلی کلاسیک دارای طرح های مختلفی هستند. میزهای سنتی ساده منبت کاری شده، میز سنتی گره چینی مشبک و میزهای سنتی با تزیینات نقاشی یا کاشی از انواع پر طرفدار میزهای جلو مبلی و وسط مبلی هستند.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی چوبی: چوب یکی از مواد پر استفاده در ساخت میز جلو مبلی است. برای ساخت میزهای کلاسیک از چوب و برای ساختن برخی میزهای مدرن از ام دی اف و های گلاس و مواد متشکل از چوب استفاده می شود. چوب به غیر از دوام و مقاومت بالا، گرما و حس خاصی از طبیعت را وارد دکوراسیون می کند. همانگونه که در بالا به طور کامل اشاره شد، میز جلو مبلی یا میز وسط مبل با طرح چوب، انواع متنوعی را داراست.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی سفید: برای کسانی که دکوراسیون خانه شان به رنگ سفید است، میز جلو مبلی سفید بهترین انتخاب است. میز جلو مبلی سفید هم به سبک کلاسیک و هم به سبک مدرن می تواند انتخاب شود. همچنین میز جلو مبلی سفید برای مبلمانی به رنگ طوسی مناسب و زیبا است. برای خانه های کوچک، مبلمانی به رنگ روشن و میز جلو مبلی یا وسط مبلی سفید گزینه مناسبی است.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی مدرن امروزه استفاده از چیدمان مدرن در خانه ها بسیار باب شده و سلیقه جوانان بیشتر به سمت و سوی دکوراسیون مدرن است. وقتی مبلمانی مطابق با معیارهای امروزی و مدرن انتخاب می کنید پس میز جلو مبلی هم باید طبق همین معیارها باشد. میزهای جلو مبلی مدرن از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. از طرفی این تنوع بالا انتخاب را برای شما سخت می کند. میز های جلو مبلی مدرن از طرح بندی چشمگیری برخوردارند. این تنوع به دلیل این است که دست طراحان برای استفاده از متریال و مصالح مختلف در ساخت میز باز است. همچنین طراحان با خیال راحت تری نسبت به طراحی شکل و فرم میز اقدام می کنند.

یک نکته مهم در مورد میز جلو مبلی مدرن این است که در برخی از این میزها طراحی به صورتی انجام شده است که فضاهای کاربردی تری برای آنان در نظر گرفته شده. میزهای سنتی تنها یک رویه و چهار پایه دارند که فقط می توان از روی میز برای قرار دادن وسایل استفاده کرد. اما برخی از میزهای مدرن به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که دارای کشوها و فضاهای مخفی جهت قرار دادن وسایل دیگری داخل آنها هستند. همانطور که گفته شد میز جلو مبلی به سبک مدرن انواع مختلفی دارد که در زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

جدید ترین انواع میز جلو مبلی

اگر در چیدمان منزل دوست دارید از جدیدترین وسایل استفاده کنید و همیشه دکوراسیون خانه خود را به روز نگه دارید، ما در این بخش شما را با چند نوع میز جلو مبلی جدید آشنا خواهیم کرد. امروزه طراحی های جدید و جالبی در زمینه ساخت میزهای جلو مبلی یا وسط مبلی صورت گرفته است. برای مثال می توان به میزهایی با اشکال هندسی مختلف، نا متعارف و خلاقانه اشاره کرد. این میزها با متریال و مواد مختلفی مانند شیشه، فلز، چوب، ام دی اف، های گلاس و غیره ساخته می شوند. در این میزها قانون میزهای کلاسیک که متشکل از یک مستطیل و چهار عدد پایه است، شکسته شده و شکل ها و طرح های مختلفی برای ساخت میز مطرح می شود. مثلا میزهای تمام شیشه ای وجود دارد که هیچ چوب یا فلزی در ساخت آنها استفاده نشده است. یا همچنین میزهای جلو مبلی طبیعی که ساخته شده با چوب و فلز هستند. در این میزهای یک برش از چوب که هیچ دستکاری روی آن انجام نشده را با یک لایه روغن محافظ بی رنگ می پوشانند و چهار یا سه پایه فلزی ساده بر زیر آن نصب می کنند. میز جلو مبلی آینه ای، میز جلو مبلی کاشی کاری شده، میز وکیوم سنگی، میزهای رزین اپوکسی و چوب، میز جلو مبلی شیشه و فلز از دیگر انواع میزهای جلو مبلی جدید هستند.

میز جلو مبلی سنگی: استفاده از سنگ ایده ای خلاقانه در ساخت و طراحی میز جلو مبلی است. اگر می خواهید یک میز متفاوت و خاص داشته باشید سری به فروشگاه های عرضه این میز ها بزنید، این میزها با پایه های متفاوت با رویه ی سنگ در رنگ های سفید، مشکی یا سبز ساخته می شوند.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میزجلو مبلی چند تیکه: میزهای چند تکه از مدل های ترند روز میز جلو مبلی هستند و می‌توانند دارای رنگ و طرح‌های متنوعی باشند و همین یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. تنوع رنگی از تیره تا روشن می‌تواند باعث شود تا در فضاهای مختلف از آن استفاده کرد. این میزها قابلیت جابجایی راحت تری دارند و همچنین ظاهری شیک و زیبا ایجاد می کنند.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی استیل: برای کسانی که دکوراسیون منزل شان متشکل از وسایل استیل یا برنز است و علاقه زیادی به استفاده از آینه و وسایلی مشابه جهت انعکاس نور دارند، میز جلو مبلی استیل با رویه ی سنگ، استیل و شیشه گزینه ای امروزی، شیک و جذاب است.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی شیشه ای: این میزها ظاهری براق و برجسته برای محیط فراهم میکنند , میز شیشه ای فضای محیط را بازکرده و وسایل را زیباتر به نمایش میگذارد , میزهای  شیشه ای دارای قیمت مناسب تری هستند اما قبل از خرید مطمئن شوید از جنس نشکن باشند.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی پارچه ای: میز های جلو مبلی که در این سبک به میز عثمانی معروف اند به خصوص در قسمت نشیمن منزل کاربرد زیادی دارند از این میزها می توان برای استراحت پا در هنگام تماشای تلویزیون، خوردن صبحانه، کار با کامپیوتر، مطالعه و یا قرار دادن خوراکی ها یا لوازم مورد نیاز استفاده نمود. این میزها به عنوان صندلی برای نشستن در مواقع نیاز یا وقتی مهمانان بیشتر می شوند هم کاربرد دارند، بعضی از این میزها دارای فضایی برای ذخیره سازی وسایل هستد که به صورت چندمنظوره استفاده می شوند. آن ها به منزل تمی مدرن و امروزی داده و با تغییر پارچه  قابلیت هماهنگی با دکوراسیون منزل را خواهند داشت.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میزجلو مبلی ست با میز تلویزیون: ایجاد ‌هارمونیبین میز جلو مبلی و میز تلویزیون می‌تواند حس و حال متفاوتی را در نشیمن تان ایجاد کند.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی خاص: این مدل میزها بیشتر خوش آیند نسل جوان است و با کمک آنها می توان دکوراسیون نشیمن را فوق العاده جذاب کرد.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی مدرن به سبک روستیک: این میز با تنه درختان ساخته می شود، الگوهای طراحی بسیار ساده ای دارند و فضایی روستایی و ساده و قدیمی به وجود می آورند.

میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن
میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی ترکیه:

میزهای جلو مبلی ترکیه ای که در بازار ایران موجود هستند هم طرفداران خودشان را دارند. ترکیه در صنعت مبلمان پیشرفت های خوبی داشته و محصولاتش را به کشورهای دیگر از جمله ایران صادر می کند. میزهای جلو مبلی یا وسط مبلی ترکیه ای اکثرا از جنس ام دی اف هستند و در طرح های مختلفی مطابق با مد روز ساخته می شوند. جنس ام دی اف مورد استفاده در این میزها بسیار با کیفیت بوده و نگرانی از این بابت وجود ندارد. همانطور که ذکر شد کیفیت بالا و طرح های امروزی و متنوع این میزهای ترکیه ای سبب شده تا محبوبیت بالایی برای این محصولات ایجاد شود.

خانه ایده آل خود را بسازید:

جدیدترین مدل های میز عسلی

 



چیدوپلاسی عزیز دیدگاه خود را بنویسید

<