اگر می خواهید دکوراسیون اتاق فرزندتان ژورنالی باشد این مطلب را بخوانید

چیدوپلاس 25 تیر 1397 ،

به طور معمول اولین وسیله ای که اکثر افراد برای اتاق خواب کودکشان خریداری می‌کنند ست تخت خواب است و اصلی‌ترین عامل انتخاب یک تخت مناسب برای کودک می‌تواند طرح و مدل آن باشد. اما گاهی طرح های موجود در بازار نمی تواند جذابیت لازم را برای کودکان و یا حتی والدین داشته باشد؛ بنابراین بهتر است با نگاهی به مدل‌های جدیدتر تخت های اتاق کودکان، دکوراسیون اتاق آنها را انجام دهید.

اگر عکس اتاق خواب های کودکان در مجله های معتبر دکوراسیون و سایت هایی نظیر پینترست را دیده باشید متوجه تفاوت های آنها با مدل های قدیمی دکوراسیون اتاق کودک می شوید، در مدل های به روز دکوراسیون برای ایجاد آرامش و علاقه در کودک به فضای اتاق، از طرح های کودکانه تری استفاده می‌کنند. این مدل از تخت ها با کمک رنگ های شاد و حفظ انسجام و یکپارچگی حتی در فضاهای کوچک، دکوراسیونی چشم گیر و منحصر به فرد ایجاد می کند و این موضوع می تواند علاقه کودک را به اتاق خواب اش بیشتر کند و حتی اگر کودک شما با خوابیدن به تنهایی در شب مشکل داشته باشد این دکور در این امر کمک زیادی به شما می نماید.

در جدیدترین مدل های تخت اتاق کودک، طرح هایی خانه مانند، در اندازه ها و رنگ های متنوع از جنس چوب ساخته می شوند، از این طرح‌ها می‌توان به عنوان مکانی برای بازی کودک نیز استفاده کرد. طرح اصلی این تخت ها معمولاً یک تخت ساده با رنگ های جذاب می باشد که توسط یک سقف چوبی با طرح شیروانی پوشیده می‌شود. در این مدل‌ها سقف ها به راحتی قابلیت جابه‌جایی و باز شدن و تبدیل به یک چادر را نیز دارند. این مدل ها هم برای دختران و هم برای پسران می تواند جذاب باشد.

از این مدل طرحی دیگر نیز وجود دارد که در آن تخت به صورت مجزا در طبقه دوم قرار گرفته و در طبقه پایین، تخت دیگری قرار ندارد و از این مکان به عنوان کمد و یا محل قرارگیری میز تحریر یا مکان بازی استفاده می شود. این مدل را می توان با استفاده از خلاقیت، در طرح های متفاوت ساخت و با اضافه و کم کردن نیازها و با در نظر گرفتن اندازه ها یک اتاق زیبا و متناسب برای کودک به وجود آورد.

تخت های چند کاره نیز یکی از به روزترین مدل های تخت کودک می باشد. این مدل برای کسانی که متراژ کمی دارند و یا اتاق فرزندانشان مشترک می باشد یا نیاز به کمد و کشوی بیشتری در اتاق دارند، گزینه خوبی است. طراحی این تخت ها به گونه ای است که بهینه ترین حالت را با توجه به میزان فضای در دسترس در نظر می گیرد.

استفاده درست از رنگ ها با ترکیب های هماهنگ و چشمگیر اهمیت بسیار زیادی در ایجاد یک دکوراسیون زیبا دارد. ترکیب رنگ های پاستیلی و کم رنگ و ترکیب های روشن و هیجان انگیز در این دسته قرار میگیرند. این نحوه استفاده از ترکیب رنگ ها می تواند باعث بروز خلاقیت بیشتر در کودک شود.

تخت های کودکان در ابعاد و اندازه های مختلف و برای رده‌های سنی متفاوت و با توجه به ابعاد اتاق قابل ساخت است، اما در کنار این موضوع، عوامل دیگری همچون راحتی و کیفیت ساخت نیز مهم می‌باشد. اگر می خواهید بهترین و زیباترین دکوراسیون را برای فرزندتان داشته باشید توصیه میکنیم در مرحله اول صفحات مجازی مرتبط با دکوراسیون اتاق کودک را دنبال کنید و در مرحله ی دوم می توانید از مشاوران دکوراسیون کمک بگیرید.

دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک
اتاق کودک

خانه ایده آل خود را بسازید:

ویدیو:کودکتان را با طراحی اتاقش سورپرایز کنید

ویدیو: با ساختن چادر فضایی رویایی در اتاق کودکتان ایجاد کنید که خاطره ی آن هیچ گاه از یادش نرود



چیدوپلاسی عزیز دیدگاه خود را بنویسید

<