تزئین درب یخچال با وسایل ساده

چیدوپلاس 26 شهریور 1399 ،

همیشه برای شروع تغییر دکوراسیون آشپزخانه از وسایلی مثل میز و صندلی، رومیزی یا پرده های آشپزخانه شروع میکنیم، تعویض این وسایل تاثیر زیادی در دکوراسیون کلی دارند اما هزینه ی تعویض و خرید وسایل کلی آشپزخانه امروزه بسیار بالا رفته است. در چنین شرایطی ما میتوانیم با استفاده از وسایل تزئینی و در دسترس با هزینه ی کمی جلوه ی آشپزخانه را زیباتر کنیم. یخچال از وسیله های خانگی نسبتا بزرگ است که فضای زیادی را میگیرد و پرکاربرد است. درب یخچال بارها در طول روز به بهانه های مختلف باز و بسته میشود، به همین دلیل این فضا، فضای مناسبی برای تزئینات ما خواهد بود. در این مطلب ایده هایی برای داشتن یخچالی متفاوت با تغییرات زیبا را مطرح میکنیم، پس با ما همراه باشید.

دنیای استیکر و آهن رباها

تنوع آهنرباهای تزئینی و فانتزی در بازار بسیار زیاد است، تا جایی که شما میتوانید طرح دلخواه خود را به شکل آهنربا در مدل های میوه، عروسک و انواع غذاها و … سفارش بدهید و به درب یخچال وصل کنید. این آهنرباها با قابلیت چسبندگی روی هر سطحی نصب میشوند و از ترند های محبوب دکوراسیون داخلی هستند که به راحتی به درب یخچال میچسبند و ثابت میمانند. گاهی این استیکرها، الگوهای هندسی طلایی و رنگارنگ هستند که قابلیت شست و شو دارند و اشکال بامزه ای را شامل میشوند و شما با یک استیکر عروسکی میتوانید یک یخچال خوشحال داشته باشید. استیکر هایی با طرح های ساده و مینیمال برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب اند و در طولانی مدت، محیط آشپزخانه را شاد نگه میدارند.

تبدیل درب یخچال به بورد نوشته

گچ و تخته سیاه از نوستالژی های جذاب دنیای کودکی است که امروزه بعنوان عناصر کلاسیک در کافه ها و دکوراسیون های فانتزی استفاده میشود. درب یخچال موقعیت خوبی برای تبدیل شدن به بوردی برای نوشته های ما دارد و میتوانیم از آن به عنوان تخته سیاه استفاده کنیم. می توانید بک تخته کوچک را بر روی درب یخچال بچسبانید، لیست کارهای روزانه را بر روی آن بنویسید، مواد داخل یخچال را دسته بندی کنید و یک دکوراسیون کلاسیک سرگرم کننده داشته باشید.

خاطره ها روی درب یخچال

درب یخچال روزانه بارها باز و بسته میشود و از سطوحی است که چشم هر انسانی حداقل روزی یکبار به آن میخورد. پس فضایی مناسب جهت یادآوری کارهای واجب و خاطرات خوش زندگی شما است. میتوانید عکس های خانوادگی، نقاشی های فرزندتان یا جملات انگیزشی را به درب یخچال بزنید تا در طول روز بارها این خاطرات و حس خوب در شما به جریان بیفتد و حس شادی داشته باشید و پر انرژی تر برای اهدافتان تلاش کنید.

یخچالی با تزئینات مقوایی

مقوا در دسترس و ارزان است و شما میتوانید با کمترین مهارت، زیباترین اشکال را با مقوا درست کنید و از آن برای تزئین درب یخچال استفاده کنید. با مقواهای رنگی میتوانید اشکال هندسی درست کنید و به در یخچال بچسبانید یا یک بورد کاغذی با قابلیت نوشتن بسازید و با آهنربا به درب یخچال متصل کنید. با مقوا میتوانید چشم و دست های عروسکی بکشید و آنها را ببرید و یخچال خود را به یک آدمک کارتونی مثل آدم برفی، تبدیل کنید.

دستگیره های پارچه ای
با پارچه های رنگی و تور هماهنگ با اجزای دیگر دکوراسیون آشپزخانه مثل پرده، دستگیره های فانتزی برای یخچال درست کنید و یک یخچال زیبا و فانتزی داشته باشید.

پنل های رنگی ضد زنگ

پوششی از جنس ورقه های مغناطیسی برای لوازم خانگی هستند که نصب سریع و آسانی دارند و شما بوسیله ی آنها میتوانید بخچال خود را در رنگ دلخواه تغییر بدید و ظاهر یخچال شما کاملا نو و براق میشود.

نوار چسب واشی

نوار چسب واشی نوعی نوار چسب فانتزی با قدرت چسبندگی بالا است که با کمی سلیقه و خلاقیت میتوانید آنها را با فاصله ی متناسب از هم روی درب یخچال بچسبانید و ظاهر فانتزی به شکل میوه، هولوگرامی، خال خالی و راه راه روی درب یخچال ایجاد کنید.

گلدان های آهن ربایی

با تنوع بی نظیر دنیای آهن رباها تقریبا میتوانید به هر وسیله ی مینیاتوری یک آهنربا بچسبانید و آن را به درب یخچال وصل کنید. گلدان های مینیاتوری با گیاهان طبیعی کوچک از جذاب ترین آهنربا هستند که روی درب یخچال رشد میکنند و جلوه ی خاص و جالبی بوجود می آورند و شما میتوانید با وجود آنها حس نشاط را بیشتر از همیشه تجربه کنید.

رنگ آمیزی درب یخچال

اگر به اهمیت رنگ ها و دنیای نقاشی علاقه دارید دست بکار شوید. با قلمو و ابر میتوانید رنگ های مولتی سرفیس را بر هر سطحی از لوازم خانگی پیاده کنید و با رنگ های مخصوص و شابلون های متفاوت، ایده های ذهن خود را بر روی آن اجرا کنید. شما با رنگ آمیزی میتوانید یخچال خود را نو کنید و آن را به عنوان یک عنصر تزئینی و کاربردی استفاده کنید تا آشپزخانه ی شیک و جذابی داشته باشید.

دنیای چیدمان ما علاوه بر اصول دکوراسیون داخلی، کاملا به سلایق شخصی و اهداف شما بستگی دارد و خانه باید جایی باشد که شخص شما در آن احساس شادی و آرامش را تجربه کند. شما میتوانید با وسایل متفاوتی روی وسایل خانگی مثل یخچال دیزاین های جالبی انجام بدهید که باعث حال خوب شما باشند. پس از ابراز خلاقیت و استعداد های خود نترسید و برای تزئین یخچال خود دست بکار شوید.

تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال
تزئین درب یخچال

خانه ایده آل خود را بسازید:

با خرید یک یخچال رنگی، دکوراسیون آشپزخانه تان را متحول کنید



چیدوپلاسی عزیز دیدگاه خود را بنویسید

<