میز تلویزیون برنز یکی از بهترین انتخاب ها برای مبلمان استیل

چیدوپلاس 08 شهریور 1400 ،

در میان تمام طرح ها و مدل های میز تلویزیون شامل مدل های مدرن، کلاسیک، میز های ساده و طرح دار، چوبی و ام دی اف و دیگر انواع میز تلویزیون، مدل برنز که در سبک سلطنتی ساخته می شود، بسیار پر تجمل و پر زرق و برق است. در این مدل که از فلز برنز استفاده می شود رویه هایی از سنگ، شیشه و یا چوب قرار داده می شود تا بتوان ال سی دی یا ال ای دی را بر روی آن گذاشت. میز تلویزیون برنز در خانه های لوکس با چیدمان سلطنتی و سنتی مورد استفاده قرار می گیرند و با این دکوراسیون هماهنگی کامل دارند.

این میز ها دارای چهارچوب برنزی هستند که به طرح های تزییناتی و نقش ها و نگار های گل و گیاه و پرنده آراسته شده اند. این تزیینات نیز همگی از جنس برنز بوده و به روش قالبگیری فلز ساخته شده اند. در میز تلویزیون برنز دور تا دور میز، طبقات، پایه ها، چهار چوب و خلاصه تقریبا می توان گفت تمامی بخش های میز تلویزیون دارای تزیینات فلزی هستند. رویه میز همانگونه که گفته شد ممکن است از سنگ و یا شیشه یا چوب باشد. میز تلویزیون برنزی سنگی وقار بیشتری دارد و با شکوه تر جلوه می کند. از دیگر ویژگی های ظاهری میز تلویزیون برنز به شکل کلی آن می توان اشاره کرد. بعضی از این میز ها مستطیلی هستند و بعضی دیگر در قسمت جلوی خود دارای انحنا و قوس بوده که به زیبایی آن افزوده است. پایه های میز تلویزیون برنز معمولا به شکل خمیده و منحنی هستند و با تزییناتی که بر روی آن وجود دارد، بسیار زیبا جلوه می کنند.

از میز تلویزیون برنز در چه دکوراسیونی استفاده می شود؟

برای کسانی که به وسایل سلطنتی و پر تجملات علاقه دارند و در خانه شان از این سبک وسایل استفاده می کنند، میز تلویزیون برنز یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. این میز ها با سبک مبلمان استیل منبت کاری شده و سنگین و همینطور میز ناهار خوری استیل هماهنگی ظاهری دارند و اگر مبلمان و میز های دیگر نیز از همین جنس انتخاب شوند، این هماهنگی به بالاترین میزان خود می رسد. اگر در مورد مبل ها و میز ناهار خوری این امکان وجود نداشت، میز های عسلی، میز جلو مبلی و کنسول و آینه را از جنس برنز انتخاب کنید تا یک دکوراسیون برنزی بی نظیر داشته باشید.

انواع مدل های میز تلویزیون برنز

باید گفت تنوع مدل و طرح در این میز تلویزیون ها زیاد گسترده نیست و مدل های محدودی از این میز ها ساخته می شوند. تنها در تزیینات و نقش هایی که با برنز ساخته می شود ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد. از مدل های مختلف میز تلویزیون برنز به مدل دو طبقه، کشو دار، میز تلویزیون با رویه فلزی، رویه سنگی، میز تلویزیون برنز با رویه سفید، مشکی یا طلایی، میز تلویزیون مدل مستطیلی یا مدل قایقی، میز تلویزیون به همراه بوفه در کنار آن و غیره می توان اشاره نمود. هر کدام از این مدل ها با توجه به سلیقه و نیاز شما مورد انتخاب قرار می گیرند. برای مثال اگر به دنبال داشتن یک میز تلویزیون برنز پر کار و بزرگ می گردید، میز تلویزیون دو طبقه و کشو دار با تزیینات گل و پرنده برای تان عالی خواهد بود.

میز تلویزیون برنز
میز تلویزیون برنز
میز تلویزیون برنز
میز تلویزیون برنز
میز تلویزیون برنز
میز تلویزیون برنز

انواع تزیینات به کار رفته در میز تلویزیون برنز

بیشتر طرح های گل و برگ برای استفاده بر روی میز تلویزیون برنز به کار برده می شوند. این طرح ها شامل گل هایی هستند که در کنار یکدیگر تکرار شده اند و در دو طرف میز به صورت متقارن قرار گرفته اند. تمامی آنها به مانند بدنه اصلی میز از جنس برنز است و با ظرافت خاصی بر روی آن جوش داده شده است. از دیگر تزیینات این میز ها به طرح پرنده مانند طاووس می توان اشاره کرد که بیشتر در دو طرف میز و از بالا به پایین قرار گرفته و بسیار پر تجمل و دیدنی است. هر چه حجم این تزیینات برنزی بیشتر شود ابعاد کلی میز هم بزرگ تر خواهد شد و استفاده از آن تنها در یک سالن بزرگ امکان پذیر خواهد بود.

مزایا و معایب میز تلویزیون برنز

یکی از مزایای میز تلویزیون برنز ماندگاری آن است. اگر این میز از فروشگاه معتبری خریداری شود و از جنس آن مطمئن باشید، می توانید برای مدت های زیادی از آن در خانه استفاده کنید. موضوع مهم در ساخت میز تلویزیون برنز موضوع آبکاری آن است. اگر این کار با دقت و کیفیت بالایی انجام شود دوام و ماندگاری میز تلویزیون برنز بسیار زیاد خواهد بود. اما از معایب میز تلویزیون برنز به وزن بالای آن اشاره می شود. برنز در قالب میز تلویزیون دارای وزن بالایی است و اگر رویه میز از سنگ باشد این وزن چند برابر خواهد شد. بنابراین جایجایی آن کمی سخت خواهد بود.

رنگ میز تلویزیون برنز

قسمت های فلزی این میز ها که به رنگ برنز است، البته در بعضی از مدل ها با کمی رنگ قهوه ای تیره یا مشکی نمایی عتیقه و آنتیک به میز تلویزیون برنز می دهند. اما رنگ رویه میز و یا طبقات آن متفاوت است. اگر رویه میز تلویزیون از جنس چوب یا ام دی اف باشد، رنگ برنزی، طلایی، قهوه ای، سفید بیشترین رنگ های مورد استفاده در آن هستند. در صورتیکه رویه میز از سنگ باشد، سنگ مرمر روشن مورد استفاده قرار می گیرد. در مدل های شیشه ای نیز از شیشه های بی رنگ و یا شیشه مشکی برای رویه میز تلویزیون برنز استفاده می گردد.

تزیین میز تلویزیون برنز

میز تلویزیون برنز به قدری پر کار و پر از زرق و برق و تزیینات است که قرار دادن وسایل دیگر به عنوان دکوری بر روی آن تنها باعث شلوغ و به هم ریخته به نظر رسیدن آن می شود. اما در هر صورت اگر مایل به ایجاد تزیینات بیشتر بر روی آن هستید، قرار دادن وسایل طلایی و برنزی مانند گلدان کوچک، مجسمه و چیزهایی از این دست پیشنهاد می شود. به طور کلی ظروف عتیقه و قدیمی به رنگ طلایی و برنزی با میز تلویزیون برنز و یا میز جلو مبلی، میز عسلی و یا کنسول ست می شوند و فضایی کلاسیک را پدید می آورند.

قیمت میز تلویزیون برنز

میز تلویزیون های برنز بر اساس اندازه، مدل، میزان تزیینات، تعداد طبقه ها، کشو دار بودن و یا بدون کشو بودن و موارد دیگری از این دست قیمت گذاری می شوند. اما به طور کلی محدوده قیمتی این میز ها بین ۴ تا ۵ میلیون تومان است. برای مثال قیمت یک میز تلویزیون برنز سنگی با طرح قوس دار در حدود ۴ میلیون تومان، قیمت یک میز تلویزیون برنز با ابعاد کوچک و دارای دو کشو در حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت میز تلویزیون برنز با طرح طاووس بین ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان، و ست میز تلویزیون به همراه بوفه و ساعت برنزی در حدود ۱۴ میلیون تومان است و به همین ترتیب انواع مدل های دیگر در همین رنج قیمتی خواهد بود.

میز تلویزیون برنز
میز تلویزیون برنز
میز تلویزیون برنز

خانه ایده آل خود را بسازید:

میز تلویزیون طرح سنگ ، انتخاب مشکل پسندان



چیدوپلاسی عزیز دیدگاه خود را بنویسید

<