چیدمان لوکس و ژورنالی میز آرایش، از چه وسایلی استفاده کنم؟

چیدوپلاس 21 مرداد 1397 ،

آراسته بودن بخش های مختلف اتاق خواب می تواند کمک بسیاری به زیباتر دیده شدن فضای کلی آن بکند، میز آرایش نیز یکی از بخش‌های مهم اتاق خواب می‌باشد و از آنجایی که بیشتر مورد استفاده خانم ها است، چیدمان زیبای آن، سلیقه و هنر خانم خانه را نشان می دهد. میز آرایش به طور معمول دربرگیرنده یک میز، آینه و تعدادی کشو برای نگهداری وسایل می باشد. در میز آرایش وسایل مختلفی من جمله وسایل آرایشی نگهداری می‌شود و چون در طول روز به کرات مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است میز دچار به هم ریختگی شود؛ از این رو بهتر است یک چیدمان کلی برای میز آرایش در نظر گرفت تا هم تمامی وسایل مورد نیاز در دسترس باشد و هم بعد از استفاده بتوان به راحتی آن ها را در جای خود قرار داد، البته ممکن است حجم وسایل آرایشی شما زیاد نباشد اما به طور معمول میز آرایش اکثر بانوان شلوغ و پر از وسایل است.

به عنوان اولین راهکار بهتر است وسایل خود را از میز خارج کرده و آنها را بر اساس میزان استفاده شان دسته بندی کنید، وسایلی که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند مانند کرم ضد آفتاب، برس مو، گوش پاک کن، عطر و دیگر ملزومات مورد استفاده همیشگی را در یک دسته قرار دهید. این وسایل را می توانید بر روی خود میز نگهداری کنید و با کمی خلاقیت و چیدمان صحیح، نظم زیبایی به میز آرایش خود بدهید؛ به طور مثال با استفاده از شیشه های کوچک تزیین شده و یا جعبه های کاغذی و رنگی، یک مکان برای قرار گیری برس ها تهیه کنید. با این روش شمای کلی میز آرایش شما زیبا به نظر می‌رسد و هم تمامی وسایل در جای مختص به خود و با نظم قرار می‌گیرند.

اگر می خواهید ظاهر لوکس تری ایجاد کنید، می توانید از سینی های دکوراتیو استفاده  کنید، این سینی ها عموما با متریال های بسیار درخشان مانند فلز و آیینه ساخته شده اند و داخل آن را هم با عطر و ادکلن، یک گلدان کوچک با چند شاخه گل طبیعی و یک شمع کوچک تزئین کنید، عکس های زیر می تواند در ایده دادن به شما موثر باشد، برای بزرگ تر دیده شدن عکس ها بر روی آنها کلیک کنید.

چیدمان میز آرایش
چیدمان میز آرایش
چیدمان میز آرایش
چیدمان میز آرایش
چیدمان میز آرایش
چیدمان میز آرایش

بهتر است کشوهای میز آرایش خود را مملو از وسایل مختلف نکنید، برای دسته بندی لوازم آرایش خود و استفاده بهتر از کشوها می توانید از جداکننده در کشوهای میز استفاده کنید، این جدا کننده ها با تقسیم کردن کشو به چند بخش و قرار دادن تعدادی وسیله مرتبط در یک بخش، چیدمان منظمی را در کشوهای میز به وجود می آورد، این جدا کننده ها را می توانید با طرح ها و اندازه های مختلف بسازید و یا به صورت آماده خریداری کنید، استفاده از جدا کننده ها می توانند برای نظم دهی به وسایل آرایشی بسیار کارآمد باشند، به طور مثال وسایلی همچون دستبندها، عینک ها، ساعت ها، لاک ها، رژها، کرم ها و .. را می توانید با این تقسیم بندی در کشوی خود قرار داده و همیشه آن را مرتب نگه دارید. استفاده از باکس های تلقی رومیزی هم برای مرتب کردن لوازم روی میز می تواند انتخاب مناسبی باشد.

چیدمان میز آرایش
چیدمان میز آرایش
چیدمان میز آرایش

به طور کل بهتر است هر وسیله را در جای مشخصی نگه دارید تا به هنگام استفاده و بعد از آن میز آرایش تان دچار آشفتگی نشود، با استفاده از طراحی های جدید میز های آرایش، می توانید این کار را راحت تر انجام دهید زیرا میزهای جدید در کشوها و خود میز دارای تقسیم بندی و طبقه بندی می باشد که این موضوع می تواند بسیار به شما در این امر کمک کند.

خانه ایده آل خود را بسازید:

ویدیو: ۴۰ مدل میز آرایش کلاسیک و مدرن

کشو ها وکمدهایتان را با این روش ها مرتب و تمیز نگه دارید



چیدوپلاسی عزیز دیدگاه خود را بنویسید

<